Powered By Blogger

niedziela, 13 kwietnia 2008

Forum Biznesu Sportowego

Tegoroczne Forum Biznesu Sportowego jest drugą edycją międzynarodowej konferencji poświęconej zarządzaniu w sporcie i marketingowi sportowemu. Pierwsza edycja (Nowoczesny klub sportowy. Grać, by wygrać) odbyła się w ubiegłym roku we Wrocławiu. Organizatorem Forum Biznesu Sportowego jest Akademia Biznesu Sportowego – przedsięwzięcie, któremu patronują firmy Ciszewski Marketing Sportowy, Podium i Zero,2 Sport.

Forum Biznesu Sportowego będzie miało formę zarówno konferencyjną, jak i warsztatową. Wszystkie prezentacje tłumaczone będą symultanicznie na języki polski i angielski. Pierwszego dnia Forum prelegenci zaprezentują doświadczenia z zachodnioeuropejskich rynków sportowych. Wieczorem odbędzie się uroczysty bankiet – okazja do bezpośrednich kontaktów i rozwijania znajomości z branży sportowej. Drugiego dnia odbędą się kolejne prelekcje oraz zajęcia warsztatowe z budowania marki.

Zapraszamy:
- sponsorów sportu
- inwestorów sportowych
- zarządy klubów, związków i obiektów sportowych
- przedstawicieli samorządów
- wszystkich zainteresowanych nowoczesnym zarządzaniem w sporcie

Cel Forum:

Celem projektu jest uświadomienie uczestnikom potrzeby nowoczesnego podejścia do marketingu i zarządzania we współczesnym sporcie, jak również zaprezentowanie sprawdzonych rozwiązań używanych na rozwiniętych rynkach sportowych. Jesteśmy przekonani, że rynek sportowy Polski, Ukrainy, Czech i Słowacji posiada duży potencjał. Szczególnie te dwa pierwsze kraje, przygotowujące się do organizacji Euro 2012, stoją przed wielką szansą rozwoju.

Geneza Forum – czyli dlaczego je organizujemy:

Chcemy, by nasze Forum było okazją do wymiany doświadczeń i budowania bazy wiedzy niezbędnej do sukcesu Euro 2012 oraz innych przedsięwzięć sportowych w regionie, w tym Mistrzostw Europy w koszykówce w 2009 roku. Igrzyska Olimpijskie w Pekinie oraz w Londynie pokazują, jak duże znaczenie mają wielkie wydarzenia sportowe dla promocji miast, regionów i krajów, a także jak ważna jest profesjonalna organizacja widowisk i sprawna współpraca z ich sponsorami. Również rozwój infrastruktury sportowej w regionie wymaga profesjonalnego i nowoczesnego podejścia do zarządzania w sporcie.

Brak komentarzy: