czwartek, 13 marca 2008
BIBLIOTEKA - marketing sportowy
TYTUŁ: 90-minutowy menedżer. Lekcje z pierwszej linii zarządzania
AUTOR: David Bolchover; Chris Brady
TYTUŁ: Fitness - historia - organizacja - zarządzanie
AUTOR: Dorota Opoka
TYTUŁ: Marketing sportowy - Szanse Możliwości Zagrożenia Korzyści - I Ogólnopolska Konferencja Naukowa Dzień Marketingu Sportowego na Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
AUTOR: Henryk Mruk
TYTUŁ: MARKETING SPORTU
AUTOR: Andrzej Sznajder
TYTUŁ: Marketingowo o sporcie III Ogólnopolska Konferencja Naukowa Dni Marketingu Sportowego na Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Książka + płyta CD
AUTOR: Praca zbiorowa
TYTUŁ: Menedżment usług - skrypt dla młodych przedsiębiorców
AUTOR: Alfred Sosgórnik
TYTUŁ: Negocjacje i podejmowanie decyzji w sporcie
AUTOR: Kazimierz Przygoda
TYTUŁ: O publicznych wystąpieniach - Treść wykładów z przedmiotu public relations
AUTOR: Piotr Godlewski
TYTUŁ: O umiejętnościach i osobowości menadżera sportu, jego publicznym wizerunku oraz ceremoniale sportowym
AUTOR: Bogusław Ryba
TYTUŁ: Ocena opłacalności i ryzyka komercyjnych inwestycji sportowych
AUTOR: Zbigniew Pawlak ; Andrzej Smoleń
TYTUŁ: Organizacja kultury fizycznej - teoria i praktyka - Tom II Struktury organizacyjne
AUTOR: Lech Jaczynowski
TYTUŁ: Podstawy organizacji i zarządzania instytucjami sportowo-rekreacyjnymi
AUTOR: Bogusław Ryba
TYTUŁ: Poradnik psychologiczny menedżera sportu
AUTOR: Marzanna Herzig
TYTUŁ: Profesjonalizacja i profesjonaliści w zarządzaniu sportem
AUTOR: Janusz Klisiński
TYTUŁ: Sport & Business III Ogólnopolska Konferencja Naukowa Dni Marketingu Sportowego na Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Książka + płyta CD
AUTOR: Praca zbiorowa
TYTUŁ: Sport - erystyka - zebrania - szkolenie
AUTOR: Kazimierz Przygoda
TYTUŁ: Sprawność zarządzania organizacją sportową - Studia i Monografie nr 70
AUTOR: Gabriel Łasiński
TYTUŁ: Techniki organizatorskie w teorii i praktyce kultury fizycznej - podręcznik dla studentów wychowania fizycznego
AUTOR: Lech Jaczynowski
TYTUŁ: Tzw sprawa bosmana z polskiej perspektywy. Sport i prawo
AUTOR: red.Andrzej Szarc
TYTUŁ: Ubezpieczenia osobowe i majątkowe w sporcie
AUTOR: Ryszard Józef Stangreciak
TYTUŁ: Widowisko sportowe w telewizji
Widowisko sportowe i audiowizualna relacja z niego jako dobra chronione w świetle prawa prywatnego
AUTOR: Krzysztof Wojciechowski
TYTUŁ: Wstęp do psychologii zarządzania sportem
Wydanie II poprawione rozszerzone uzupełnione
AUTOR: Marzanna Herzig
TYTUŁ: Wybrane zagadnienia organizacji i zarządzania
AUTOR: Stefan Marczyk; Wiesława Marczyk
TYTUŁ: Zarys socjologii zarządzania sportem
AUTOR: Kazimierz Doktór
TYTUŁ: Zarządzanie
AUTOR: Alfred Sosgórnik
TYTUŁ: Zarządzanie finansami instytucji sportowo - rekreacyjnych
AUTOR: Marta Pastwa
TYTUŁ: Zarządzanie i kierowanie w grach zespołowych
AUTOR: Ryszard Panfil; Krzysztof Paluszek
TYTUŁ: Zarządzanie marketingiem w organizacji sportowej
AUTOR: Kazimierz Perechuda
TYTUŁ: Zarządzanie obiektami sportowo-rekreacyjnymi
AUTOR: Bogusław Ryba
TYTUŁ: Zarządzanie pływalnią krytą
AUTOR: Renata Popek
TYTUŁ: Zarządzanie produktem klubu sportowego
AUTOR: Ryszard Panfil
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
1 komentarz:
super sprawa
Prześlij komentarz